Prosimy o przyjazd do Szpitala Rehabilitacyjnego "MEDYK" w Jantarze w godz. od 8:00 do 12:00

Świadczenia rozpoczynają się obiadem pierwszego dnia pobytu a kończą się śniadaniem ostatniego dnia pobytu.

W dniu przyjazdu pacjent jest przyjmowany przez personel medyczny, odbywają się konsultacje lekarskie oraz adaptacja do warunków oddziału.

  • Szpital Rehabilitacyjny "Medyk" w Jantarze świadczy usługi rehabilitacyjne w ramach umowy z NFZ.
  • W dniu wyjazdu pacjent otrzymuje kartę wypisową z zaleceniami dotyczącymi dalszej rehabilitacji i leczenia, recepty oraz opcjonalnie zwolnienie lekarskie (jako kontynuację dotychczasowego zwolnienia).
  • Dzień pierwszy i ostatni są dniami bez zabiegów.
  • Pacjenci obligatoryjnie nie mogą być wypisani w dniu, w którym korzystali z zabiegów rehabilitacyjnych.
  • W Szpital Rehabilitacyjny "Medyk" obowiązuje identyfikacja pacjentów opaską na ręce.
  • Istnieje możliwość wykupienia i skorzystania z dodatkowych zabiegów rehabilitacyjnych.

PROSZĘ ZABRAĆ ZE SOBĄ


  • Dowód osobisty.
  • Oryginał skierowania lekarskiego na rehabilitację ogólnoustrojową (o ile nie został wysłany do naszego oddziału pocztą).
  • Całość posiadanej dokumentacji medycznej z dotychczasowego leczenia szpitalnego i ambulatoryjnego.
  • Wygodny strój sportowy, dresy, koszulki gimnastyczne, obuwie sportowe osobne do treningów na sali gimnastycznej.
  • Rzeczy osobiste, przybory toaletowe, pidżamę, kapcie, kostium kąpielowy, czepek, ręcznik kąpielowy.
  • Obuwie na basen i do ćwiczeń w wodzie.
  • Bawełniany strój przeznaczony do korzystania z kriokomory ogólnoustrojowej: bawełniane podkolanówki, rękawiczki, opaskę na uszy, krótkie spodenki . Istnieje możliwość zakupu stroju bawełnianego na miejscu.
  • Aktualnie przyjmowane przez Pana/Panią wszystkie leki (na cały okres pobytu).

WAŻNE INFORMACJE

Szpital Rehabilitacyjny „Medyk” nie udziela przepustek pacjentom leczonym w ramach umowy z NFZ.

Inne planowane świadczenia medyczne, których termin pokrywa się z pobytem w Szpitalu Rehabilitacyjnym „Medyk” jest Pan/Pani zobowiązany/a przełożyć na inny termin.